2010. június 26., szombat

45. rész - McDonalds

~.~.~.~ Matt szemszöge; aznap éjjel, háromnegyed kettőkor ~.~.~.~

-Imádom a McDonalds kaját! - nézte Carry csodálattal az épület oldalán villogó hatalmas, sárga M betűt.
-Egy valamire való Bullet tagnak szeretnie is kell! - adtam az arcára egy puszit.
-Na, akkor ki mit kér? - kérdeztem.
-3 dupla sajtburger, 2 nagy adag sültkrumpli, és mellé 2 üveg sör. - sorolta Jay.
-Szívem, a McDonaldsban nem árulnak sört! - világosította fel Lana.
-De itt villog mellette egy baszott nagy benzinkút! Azt hittem Matt oda is megy...
-Ez jó ötlet, amúgy is kéne óvszert venni. - mondta Carry.
-Akkor nem akarja valaki fel írni, hogy mi kell? - kérdeztem
-Ha adsz papírt... - mondta Moose.
-De a te írásodat nem tudom elolvasni. - néztem Carryre egy kis célzással, hog most neki kéne.
-Én a végén még elcseszném, de a kis kedvencetek szépen ír. - mutatott az asztalnál ülő Lanára. Az ilyen megjegyzéseit már mindenki megtanulta figyelmen kívül hagyni, de látszott Lanán, hogy neki azért ez egy kicsit szarul esik.
-Rendben. - sóhajtott Lana.
-Na, akkor mi kell?
-3 duplasajtburger, 2 nagy adag sültkrumpli, 2 üveg sör... - ismételte el Jay.
-1 sajtburger, 1 nagy kóla, és valami finom saláta. - mondta Carry.
-Óvszerből mennyi kell? - kérdezte Lana.
-Nekünk is kéne, nem? - kérdezte Jay.
-Most vesztek egy 20at, és ha elfogy, akkor megint, nem mindegy? - kérdezte Padge.
-Jó, igaz, mindegy.
-Valami pia nem kéne? - kérdezte Moose.
-Tele a hűtő, egyedül a sör fogyott el! - válaszoltam.
-Mindegy. Nekem jöhet a szokásos. - mondta Moose.
-Nekem is. Reachelnek pedig hozz valami csokis fagyit, egy akármilyen hamburgert, és görögsalátát. - sorolta Padge.
-Ha azt írom, hogy szoksásos, az úgy jó? - kérdezte Lana.
-Igen, én érteni fogom! - mondtam. - De a sajátodat is írd oda!
-Duplasajtburger hús nélkül, poharas fagyi eper öntettel és kekszdarabokkal, közepes krumpli ketchuppal, de csak ha nincsenek benne ilyen zöld szarok, mert azt nem szeretem, és szósz nélküli, sima saláta. - mondta, miközben írta is.
-Jézusom... Sajtburger hús nélkül? A segged ne nyalják ki? - vonta fel a szemöldökét Carry.
-Bocs, hogy nem vagyok hajlandó ártatlanul megölt állatokat enni.
-Na jó, tudod mit, inkább te is jössz velem, egyedül amúgy sem bírnám el! - fogtam meg Lana kezét, és felhúztam.
-Miért pont én? - kérdezte fanyar képet vágva.
-Mert én nem vagyok hajlandó leégetni magam a hús nélküli sajtburgereddel, és mindenki más pizsamában van már!
-Jajj, anyám! - sóhajtotta, majd felállt, és elindult a busz ajtaja felé.
-Na, 5 perc, és jövünk! - mondtam.
Kinyitottam az ajtót, és előrementem, hogy utána udvariasan lesegíthessem. Hát, a nagy udvariasság nem jött össze, tekintver, hogy sikerült egyből egy pocsolyába belelépnie.
-Kösz. - mondta elfojtva magában az idegességét.
-Bocsi... - néztem rá bociszemekkel.
-Hagyjuk. - indult el mérgesen, rám se hederítve.
-Most megsértődtél, hogy el kell velem jönnöd 10 percre? - kérdeztem.
-Nem muszáj beszélgetnünk. - jelentette ki hűvösen.
-Ahogy gondolod. - rántottam meg a vállam, és szótlanul mentem utána.
Bementünk a McDonaldsba. Bent alig volt 1-2 ember, így nem is kellett sorba állnunk. Elmondtuk mit kérünk, és pár percnyi várakozás után már mentünk is a benzinkút felé.
-Hagyd csak, majd viszem. - vettem ki a kezéből az összes zacskót, ami nála volt.
-Akkor én miért is vagyok itt? - vonta fel a szemöldökét.
-Most azt akarod, hogy az összes cuccot a kezedbe nyomjam? A sört egyébként te fogod vinni, mert a végén még eltörném.
-Nem célszerűbb venni majd egy szatyrot is?
-Mondasz valamit! - nevettem, majd bementem a boltba, ő pedig követett.
-Helló! - köszöntünk egy 40 körüli pasinak, aki a pult mögött állt.
-Sziasztok! - köszönt vissza.
-Milyen fajta sörök vannak? - kérdeztem.
-Amiket a mögötted lévő pulton látsz! - mutatott hátra, lana pedig odament, hogy hozza.
-Heineken jó lesz? - kérdezte.
-Azt Carry nem szereti! - mondtam vonakodva, bár ez volt a kedvencem.
-Ellenben mindenki másnak a kedvence, szóval ha Carry inni akar, akkor tele a hűtő piával.
-Oké, hozd! - egyeztem bele.
-Féltékeny az asszonyka? - kérdezte az eladó halkan.
-Az. - bólogattam.
-Más valamit?
-20 darab óvszert. - mondtam.
-Ti aztán tudok élni! Éljen az ifjú pár! - nevetett a pasi.
Én is felnevettem, de Lana nem reagált semmit.
-Csak kint van az automatában. - mondta az eladó.
-Most akkor mind a huszat egyenként kell majd megvenni? - kérdezte Lana, miközben kifizettem a sört.
-Szívesebben esnél teherbe?
-Szerintem mindegyikünk ki fogja bírni a következő boltig.
-Jó, én nem. De ezt majd kint megbeszéljük.
-Férfiak. - forgatta a szemeit.
-Viszlát!- köszöntem, mielőtt elfelejtettem volna. Az eladó és Lana szintúgy, ezzel pedig el is váltak útjaink.
-Akkor megyünk, vagy szedegetjük egyenként? - tette csípőre a kezét.
-Egyenként. - mosolyodtam el gonoszan, tudván, hogy ez most egy nagy döfés volt a szívébe.
-Nem. - jelentette ki hűvösen.
-Oh, dehogyis nem! - nevettem fel.
-Baszd meg, Matt. - mondtam halkan, de nagyon is jól érthetően.
-Nézd, nem veled akarok kibaszni... - néztem a szemébe.
-Hanem? - vonta fel a szemöldökét.
-Te is nagyon jól ismered Carryt, és tudod, hogy mennyire ki tud akadni apróságok miatt!
-Akkor kit is irányít Carry? - kérdezte egy enyhe célzással a legutóbbi beszélgetésünkre.
-Szerintem ebbe ne menjünk bele. - fordultam el, pénz után kutatva.

~.~.~.~ Lana szemszöge ~.~.~.~
Perceken át nem szólt hozzám. Talán sikerült megbántanom? Nem állt szándékomban, fogalmam sincs mi ütött belém. Egyszerűen jó érzés, ha az életben egyszer én nyerek meg egy vitát vele szemben.
-Minden rendben? - kérdeztem.
-Persze! - mosolyodott el.
-Oh, nézd! Ez rózsaszín, a tied lehet! - nyomta a kezembe az első óvszert, amit az automata kiadott.
-Kösz! - nevettem el magam.
-Úgy értettem, hogy veled és Carryvel.
-Ha tudod, hogy nem, akkor miért kérdezed?
-Miért vagy még mindig együtt vele? - tettem fel a kérdést, amit eddig sosem mert senki.
-Mert szeretem! - értetlenkedett a kérdésen.
-Néha nem úgy tűnik...
-Nem olyan könnyű ez, mint amilyennek látszik.
-Miért?
-Mert amikor kettesben vagyunk, akkor néha annyira normális, viszont máskor pedig egyszerűen kibírhatatlan! Van egy Carry, akit szeretek, és van egy olyan oldala, akit ki nem állhatok.
-Tudom milyen ez. - mosolyodtam el szomorkásan, Amyre gondolva.
-Nem hiszem. - legyintett.
-Matt, attól, hogy fiatal vagyok, még igenis voltak problémáim!
-Képzelem... - nevetett fel.
-Matt! - szóltam rá kicsit agresszívabban, hogy figyeljen rám.
-Ha már jófej vagyok, és meghallgatlak, kibaszott jól esne, ha legalább komolyan vennél! Tudod, a volt barátnőm szabályosan vert engem. El volt törve a karom, egy csomószor felrepedt a szám, a fejem... - nem engedte, hogy befejezzem a mondatot, mert teljesen váratlanul, megcsókolt.
Hirtelen azt sem tudtam mit csináljak. Mire eljutott az agyamig, hogy most fel kéne pofoznom, addigra már elengedett. Meglepett képet vágva néztem a szemeibe, és ha akartam volna, se sikerült volna elrejtenem a zavaromat.
-Sajnálom. - mondta, és neki látott a többi 19 darab megvételéhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése