2010. július 17., szombat

48. rész - Ez egyáltalán nem tűnt meggyőzőnek

~.~.~.~ Moose szemszöge ; aznap délelőtt ~.~.~.~
A busz hátsó felében üldögéltünk Mattel és Padge-dzsal. Jay még/már az ágyban kínlódott. Carry szintén. Ma mindenki ilyen halott? Reach egész nap hisztizik. Reggel összeveszett velem azon, hogy igenis zöld póló van rajtam. Mellékes, hogy sosem állítottam, hogy kék… Nők… Vagy csak a terhesek ilyenek? Mondjuk ő már korábban is menthetetlen volt... 3 éves volt, és kioktatott, hogy a paradicsom gyümölcs. Már akkor is nagyon jó érveket tudott felhozni, és tulajdonképpen ez még azóta is talány számomra, hogy miért is soroljuk zöldségnek. Mindegy. Tehát 2 ember aludt, 3 ember hátul beszélgetett, Lana és Reach pedig az előtérben üvöltözött egymással. Érdekes volt végighallgatni…
-Te lefeküdtél Mattel? – tette fel a kérdést Reach.
-Mi az hogy! – vigyorodott el Matt.
-Kuss. – intette csendre Padge.
-Neked is jó reggelt. – sóhajtotta Lana hangja.
-Ne terelj. – kiáltott rá Reach.
-Nem terelek.
-De igen.
-Oké, akkor terelek.
-Nekem mindig igazam van, ezt nem árt megjegyezned.
-Mindjárt felhozod a bálnás filmet…
-Igen, mert ott is nekem volt igazam!
-Mindig neked…
-Ne terelj!
-Jó.
-Te jó ég, ezt vele is végig játssza? – kérdeztem kétségbeesetten.
-Mindenkivel. – nyugtatott meg Matt.
-Liz azt mondta, hogy el kell nézni, majd elmúlik ez az időszak is. - nyugtatott minket Padge.
-Addig is bele fogunk őrülni. – sóhajtottam.
-Addig örülj, amíg nem kell vele szexelned is. – mondta Matt.
-Nem mintha te annyira tudnád, hogy milyen az ágyban. – jegyezte meg Padge.
-Nagy hasa van és minden szarért veszekszik, ez épp elég információ.
-Tényleg, mondjuk a 8. hónap végén hogy fogjátok megoldani? – kérdeztem, próbálva nem túl indiszkrét lenni.
-A terhes húgom és a legjobb haverom nem szeretném semmilyen szexszel kapcsolatos pozitúrában elképzelni, ha megbocsátasz. – oltott Matt.
-Ezt értsd úgy, hogy a fantáziádra bízzuk. – vigyorgott Padge. – De neked, Matt, majd azért elmondom.

~.~.~.~ Lana szemszöge ~.~.~.~
-Halkabban már, a fél busz hallja! – szóltam rá. Innentől kezdve suttogni próbáltam, de z rá nem igazán hatott... Ugyanazon a hangerőn folytatta.
-Akkor válaszolnál? – mondta.
-Mire?
-Lefeküdtél Mattel?
-Reach, ő a volt barátom, persze, hogy igen.
-Úgy értem, hogy utána.
-Mikor?
-Amikor a kaszinóban voltunk…
-Mi? – kérdeztem riadtan. Ezt meg honnan a francból tudja? Egyáltalán tudja? Vagy csak azért kérdezi, hogy megnyugtassam, hogy nem? Ilyenkor mit kell mondani?
-Mielőtt haza megyünk, Vegas lesz az utolsó állomás, és elmegyünk megint játszani, és Carry-t most szószerint idézem ’tartsd távol a pasimtól azt a ribancot’. Te vagy a ribanc, és Matt a pasi?
-Nem tudom… - próbáltam védeni magam, de már nem tudtam.
-Azt hittem megbízunk egymásban! – mondta a könnyeivel küzdve, szinte üvöltve. Nem bírja ki, hogy ne kiabáljon…

~.~.~.~ Moose szemszöge ~.~.~.~
-Azt hittem megbízunk egymásban! – kiáltott fel Reach.
-Halkabban! – szólt rá Lana.
-Nem, Lana! Azt hittem, hogy le akarod ezt zárni!
-Mert így is van!
-Valld be, hogy nem!
-Mit nem?
-Hogy bármikor lefeküdnél a bátyámmal!
-Mi? – mondta Padge meglepetten.
-Nem tudom miről beszél! – védte magát Matt.
-Viszonyod van a húgommal? – szögezte neki a kérdést Padge.
-Dehogyis! – vágta rá.
Nem akarok belépni a pletykaklubba, de ez egyáltalán nem tűnt meggyőzőnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése