2009. július 3., péntek

Meg van! Meg van! Meg van!

Helló!

Legutóbb ünnepélyesen bejelentettem, hogy meg van Alanna földi mása. Na, most meg van Reachel-é is. xD
Ismét egy énekesnőt találtam (illetve Eva talált), Krista Nicole-t. Szerintem szép. Olyan...Reachel...xD
Most gondolkozom, hogy róla írjak-e bármi egyéb információt, de nem jut eszembe semmi kreatív ötlet. Majd legközelebb.
Na, ezt most csak azért kellett, hogy nagyjából tudjátok milyen elképzeléseim vannak. xD
Ha nem tetszik, tessék szólni. xD
Egyébként a Moose-barátnője posztot még nem töltötte be senki. Szóval ha valakinek van ötlete megdobhatna egy névvel, személyiségvázlattal, esetleg képpel. Vagy külön-külön bármelyikkel.
Ja, és ha valaki be akar szállni a történet írásba, olyan szívesen fogadom, hogy azt el sem hiszitek. =D
[Ev, te nem. xP]
Már azon is gondolkoztam, hogy abba hagyom ezt...=/ Nincs inspiráció. De komolyan. Hjajj. Majd lesz valmi...

arianablue76@yahoo.com

Ui.:Ennyi ikszdét itt talán meg nem is használtam. O.o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése